Tuesday, 8 March 2011

DILEMA....





                                                        pe tengok2...nak beli r.......                   




                                            saya kene jalan ayu macam nie ker asya????



                                                   sentap ati mak nak.....ada ku kiasah.??????    



Dengan Hati Yang Penuh Ikhlas....... 
   luahan kata2 pada malam ini mungkin agak berlainan sedikitttttttt la.....sebab nak luahkan dalam bm lak...yer la kalau post2 sebelum ini saya guna bahasa klasik saya....
   baiklah saya mulakan sekarng...tolong catitkan masa ye....masuk hari ini saya secara rasminya  gadis itu telah menjadi seorang yang sangat normal dan KEMBALI KE TEMPAT ASAL....Alih2 dan tup2 ribut taufan datang melanda sebabnya taufan yang pernah melanda gadis itu dulu datang kembali bezanya taufan ini dibawa oleh orang lain yang tiba2 meluahkan perasaan CINTA..... ayat yang digunakan untuk mengayat itu memang sagat tragis didengar oleh hati gadis itu..( ini memang jiwang tahap gaban)....:
  orang itu:  awak nak tak terima saya sebagai kekasih ( sekonyong-konyong)
  gadis itu : erm......saya tak rasa boleh teria sebab kita baru kenal kan.....
                 lagipun saya baru saja dilukai....( ceh....xtahan dgn ayat)....saya masih study tau....(alasan klise)
orang itu:  takpe....saya akan tunggu awak....kalau saya boleh tunggu awak selama 1thun lebih.....takkan       
                saya tak leh nak tgu 2,3,4,5,6 tahun lagi kan.....(nada perli n berkobar2)
gadis itu : ( dengan kesengalan penuh di dada menjawab) awak bagi saya masa seminggu untuk berfikir.....

Setelah meneliti perbualan di atas tidakkah KEBENGGONGAN GADIS ITU terselah....ye lah....kenapalah nak bagi harapan kat orang tu kalau awak dah tahu awak tak boleh nak bagi komitment buat masa sekarang?????????? 
pergh...mmg geram jugak la......Katanya dilema disini tercetus apabila formula otak+hati+jantung+paru2  =  jangan terima........ sudah ah laki itu kawan kpada gadis itu....nak tolak mentah2 sah org terluka...kalau terima gadis iu mungkin akan rasa bersalah kerana menerima lelaki itu atas dasar simpati..........

p/s dah macam pakar buat novel cinta dilema wanita jer....

2 comments:

A Crack Mirror said...

ahahaha~ duha cerita sedeh..kenapa saya asyik tergelak2 jer kak??ahahhaaaa~

mydarlingmag said...

agak sentap mak...hahahaha...bla bca lucu gak citer gadis itu kan,,,,,