Wednesday, 23 March 2011

RUNSING!!!

Tabi semua...
         Urm.....Jam menunjukkan pukul 12.48 pagi...fuuuhhhh.....memang masa yang tepat untuk merehatkan mataku yang agak seksi dan galak ini.......(ceewahh....tapi memang hakikat mataku ini cantik). Pagi ini saya ditemani oleh ahli kumpulan TMX ; Hanz, Yatie, dan Sams....Semalam saya dan yatie dah siapkan sedikit bahagian dalam report TMX2....sekarag tengah berhempas pulas untuk siapkan website yang digunakan untuk siapkan report....malam ini ada juga rasa rasa bersalah sebab saya tak tahu nak tolong buat ape2 dalam website n ie...Maklumlah, RABUN IT......

Med, Hanz dan Sam...




HUH...... swalayan jer saya kat rumah hanz nie......saya sangat BERTERIMA KASIH kepada ahli EzIT......tanpa kalian tidak mungkin assmt ini akan siap.....wah!!!........lepas TMX kena tulis teks ucapan BM...adoiyai....sah2 hari ini tak tidur....huhh....okay lah,,,ti kalau ada masa akan tulis lagi...BUBAI...

Rabun Malam...kenalah guna cermin mata




No comments: