Thursday, 10 March 2011

siapa awak??????


kawan setia mendengar  luahan hati


teman yang sentiasa di sisi


kawan yang senantiasa memahami




diriku yang cantek
                                      

                                        



Siapa awak???????
 hahahaha.....itulah menifesto saya pada malam ini.....cewahhh macam nak meraih undian jer.....erm.......
nak gak tulis puisi untuk SIAPA AWAK kan,,,,,,yoyoyo..trima la daripada saya sebuah puisi ynag bertajuk SIAPA AWAK ( lirik puisi ini pernah diminta oleh Jennifer Lopes tapi ditolak oleh mydarlingmed sebab mydarlingmed berpendapat JLO belum lagi fasih berbahasa Malaysia)...


test2 suara...satu,dua,tiga...mic ok, kamera siap,lighting terang....suara......action!!!

                    Siapa Awak?                                          
                    yang ingin menjadikan saya hipokrit,
                    yang ingin diri ini menjejaki langkah awak,
                    yang ingin awak jajahi ketelusan hati saya,
                    yang ingin mempersendakan saya...

                    Siapa Awak?
                    yang boleh berkawan dengan saya,             
                    yang boleh bermanja dengan saya              
                    yang boleh bercanda dengan saya               
                    yang boleh senyum dengan saya.....             
                
                  
                   Siapa Awak,
                   yang suka menjeling saya,
                   yang suka memandang rendah pada saya
                   yang suka hipokrit dengan saya
                   yang suka mempermainkan saya....

SIAPA AWAK....sebenarnya sedikit demi sedikit saya mula tidak suka dengan awak...awak yang membuatkan perasaan saya yang suci ini sedikit demi sedikit mula menjadi hipokrit terhadap awak....tolonglah wak.....saya memang bukan jenis orang  yang mudah terusik hati..tapi bila kata-kata itu selalu didengar oleh saya, saya tidak boleh terima...tolong hormati saya sebagai insan yang mempunyai hati dan perasaan...jangan pandang saya sebelah mata ( macam lagu Anita Sarawak jer), sebab SEDIAM-DIAM saya....bila saya sudah mula menyuarakan isi hati saya, awak tidak akan mampu untuk mendengar dan menahannya.....saya sangat menghargai awak sebagai seorang kawan, tapi bila awak mula untuk membenci saya, tiada kata balas  daripada saya....hanya saya minta tolong jangan ubah dan jadikan saya seorang yang KEJAM...( bukan KEWAJA @ KEJORA tau)....

         Kehadiran kawan-kawan yang sangat memahami saya sangat saya hargai kerana tanpa mereka mungkin saya akan menjadi seorang yang tidak bertimbang rasa.....jangan sampai awak menyesal sebab menjadikan saya salah seorang kawan awak ok.....
kalu tadi awak boleh menjeling saya....dan tidak melayan saya....saya maafkan, tapi jika awak buat perkara yang boleh menyakiti kawan @ sulu saya sekali lagi,,,awak akan menerima padahnya tanpa awak sedari bahawa awak sedang diupermainkan.....
HARGAILAH KAWAN ANDA YANG BERADA DI SISI, JANGAN SAMPAI MEREKA MELARIKAN DIRI BARU AWAK TERKINJA-KINJA MENDEKATINYA SEMULA.....

menjeling-menjeling ku bertentang mata kau dah besar tak payah nak terbeliak lagi....( nyanyi dalam tiun lagi tan sri s.m salim n ct nurhaliza)  hehehehehehe......PEACE....



2 comments:

A Crack Mirror said...

terima kasih med..saya sentiasa d sisi ya??ahahaha~
awak adalah org terpilih sebenarnya..antara rakan yg dapat memenuhi syarat utama untuk berkawan dengan kamek..ahahaha..

syarat utama ya:
mempunyai kesabaran yang tinggi..huhu~

mydarlingmag said...

hahahahaha......sabar sangat2...hanya saya dan layla jer tahu.....tangan*bahu*mata*atas haaaaaaaaaaaa