Friday, 8 April 2011

Berucap @ Berbahas???

Tabi bala follower aku magang....Baka ke udah lama ku nadai upsate blog tok...Nyelai mai kok bala pangan ku madah...Ni gak lelak amai berjalai enggau sida....nyau round dalam unimas bala kami...Akai, lantang amai ati udah embeh magang pengawa ti ka digaga....nyau pechah untak...Hihihihi, ku sigi nemu bala pangan ku mesti sebening gau asai ka enda liat ati may macha blog ti ditulis ku tok laban sida agi berkira nukar B.I ngagai BM....
Enda mukai2 perut alu berasai pedih maya berjalai tadi....Erm, ka sambung baru dalam BM enggai ka bala pangan tauka peminatku enda nemu reti nama ti dikarang aku ditu...


Hahahahahaha.......pening tak kepala anda mentransletkan ayat2 dia atas??? Tue baru guna ayat simple, lom lagi ayat standard.....Ok2 berbalik semula kepada tajuk blog di atas, ha...nie kisah waktu pengucapan awam untuk group assmt.....Mmg best....................................angat coz saya memang hafal sangat la text saya kan....seronok rasaenyer....Tapi banyak gak yang lucu2 coz masa GRAF pengucapan sangat BERALUN....."KATA ORANG KAMPUNG", PENGUCAPAN KAMI LEBIH TERARAH KEPADA PERBAHASAN...adoiyai..................cantek, dengean aenyer 2-3 orang yang memang membuatkan ingatan ini berjalan lancar apabila melihat mereka SENYUM KAMBING n KETAWA KERBAU....hahahahahahaha.........terima kasih buat orang itu..........
3 WIDOW TERHEBAT...

 Mula2 asya berucap, nada ok...statik...karen masuk, meningkat cikit, med masuk agak menakutkan dengan banyak KELEWAHAN, ha.................masa yang ditunggu2, Fara masuk, pergh..........menusuk kalbu beb......2 merukan klimaks yang sangat MENYENTAPKAN hati semua pihak.....pastu kesimpulan Han pulak berkata2....mula2 ok tapi bila dah akhir2 memang seronok coz SEKONYONG2 keluar perkataan baru iaitu ITIU.....hahahahahahahahahaha.........agak sedap perkataan itu yer hanz...........
Bersama Pn. Salbia ( pengkritik UCAPAN BAHAS)



Sekarang nie lonely kat bilik coz yerla....Hanz cakap nak teman tapi sedap MELANDINGKAN MATA di katil suzy....fuhhh....pastu tunggu Layla dengan Asya tak muncul2 dalam bilik med ....ingat nak lepak sama tapi......lama gak tunggu bagus balik umah...( dengan nada geram+kecik ati+ tersinggung+kecewa+dan sebagainya....)erm.....ku diuji dengan KESABARAN, MENTAL yang tinggi, saya perlu berlajar untuk MEMAHAMI, dan saya kena MENERIMA kawan2ku seadanya...........
kumpulan perbahasan UNIMAS

2 comments:

A Crack Mirror said...

dengan nada geram+kecik ati+ tersinggung+kecewa+dan sebagainya...ahahahahaa~ jgn a cam tu med..lex a...apa2 pun kitorg masih turun kan??ahahaha~

mydarlingmag said...

yer...saya faham...anda berdua kan penat jalan masa 2 kan...saya tak penat bab 2 tak tido kan...hahahahaha....saya kan da kekuatan mental...