Thursday, 21 April 2011

Bila...

Tabi bala kaban magang...Amai lama aku nadai nulis jerita gau ensera ba blog aku tok...Nyau lelengau asai. Enda lama da nyau ka peresa kami bala anembiak pelajar UNIMAS..Nya baru bendar belajar, diau di rumah amai ngasuh ku kelalu kelalah...Alu adai nemu ka belajar ti di rumah...Belai meda TV, ONLINE....Udahnya makai belama, tang enda gak besai tubuh...Amat tusut pikir ku....

Ok la...lama dah tak tulis kat blog... Erm, baru lepas makan buan tembikai..kakak kesayangan belikan untuk saya...Yerla ADIK KESAYANGAN dia kan kuat mengidam makanan pelik2..Lagi satu, KEGEDIKAN adiknya akan teserlah kalau kakak kesayangan ada...Semua nak manja2, hehehehe... Nasib baik tak kena penampar CIKGU...BILA kakak ada, semua kerja di rumah dia sapu...(adik malas nak wat), BILA kakak ada, semua kerja adik beres...( adik penat), Tapi..........BILA kakak ada, adik panas telinga...( adik kena sentap)...hahahahaha....

Malam tue, saja jer kami adik beradik lepak kat bilik mak...Dengan tangan yang GATAL, kakak selongkar almari mak...Dan.....JENE JENG JENG.....kakak jumpa baju PURBA mak...hahahahaha terbaring2, tergolek2, dan segala jenis TER reaksi kami...Mak tengok jer guna jelingan mata yang SEKSI, pergh gerenti mak SENTAP dengar kritikan pedas kami dua kakak...hahaahaha...Pastu datang lak idea kakak yang giler untuk memperagakan baju2 mak....Ingatkan dia sorang jer, pastu saya lak yang kena paksa guna baju MENGANDUNG mak dulu2...Adoi...ha...inilah hasilnya...MEMANG GILERZ...

Bajet Kembang



Kononnya Princess la tue
Kanak2 Riang


4 comments:

ezza alias said...

medelina, kakak awk ke tu ? kenapa rupa lain ?

A Crack Mirror said...

med bnyak berjemur time kat sabah ari tu..tu yg lain..tp mmg ada rupa sket2 sebenarnya...awak cuba tgk tul2 zah..kan med kan?

h.a.n.z said...

hahahahh ~ nih la sarawak's next top-top model <3

mydarlingmag said...

amboi...sedapnyer MEMUJI kan....
ezzah: yer ezzah, itu kakak saya yang no3, paling rapat dgn saya..bkan sarawak's next top-top model, tapi PURBA NEXT TOP MODEL...

A Crack Mirror: pandai awak BACKUP saya yer kak...hehehehe terima kasihla sangat2 kan....