Tuesday, 12 April 2011

fuhhhhhhhh....

Hai semua..........

Erm...sekarang nie gah tengok citer Si Capik sambil update blog...Lama gak tak update kan....yela saya memang sangat2 rajin nak update blog bila saya kat rumah kan....hahahaha...macam dah lupa diri jer...Fuhhhhhh...minggu nie n minggu lepas penuh dengan macam2 kejadian melanda dalam kumpulam Widow n Cinta...Ada suka, ada gak duka...tapi semua dugaan yang melanda kami tangani dengan cara musyawarah dan luahan dari hati ke hati....Itu yang membuatkan saya SAYANG sangat kat ahli2 kumpulan Wartawan sayakan...
  Minggu lepas jer dah hidup secara nomad...berpindah randah dari blik hanz ke blik layla, blik saya...last sekali blik layla n asya...Fuhhhh...memang best meluangkan masa dengan kawan2...Bila tengah malm menjelang, sesi kaunseling dan luahan dari hati ke hati dibuka....erm...yang hari terakhir masa lepak kat umah layla, med ingat nak tido awal kan...tapi bila Madu n Sahabat sejati memulakan sesi TEMU BUAL mereka lak....adoi yai.....yer, saya sebenarnya tak penat kan....memang suke sangat dengar SUARA MERDU mereka kan...hahahaha....Malam tue juga med n hanz telah DIINAI KUKUNYA oleh Layla...tq layla..hahahaha...Ruginyer asya takde.....oh yer, sambung blik td...bila med tak dapat tido, med g la join sesi kaunseling mereka...bla dah biz online youtube nak tgk maharaja lawak...Alih2 layla cakap ngantok n nak tido...yer, saya suke kan... saya dah bangun sebab mereka, dia leh cakap nak tido lak...ha........

saat indah bersama- malam berinai





 nampak jer macam fokus dlam kelas, itupun kalau anda melihat dari sisi yer...cuba tengok dari depan, anda akan melihat kelopak mata asya TUTUP disaat Puan Salbia menerangkan tip2 BM...hahahaha...yes, med dapat bekti seterusnya..hahahaha...pandai akak saya cover yer kak....











Erm...hari nie lak memang banyak benda yang menimpa kawan2ku...cian mereka...harap mereka tabah menghadapi semuanya...Hanz, kalo awak tak masuk program saya n asya pun takpe, bab 2 masa depan awak k...awak pk yang terbaik tau...walaupun kite x slalu bersama tapi saya tetap akan jadi kawan baik awak sampailah awak dah xsuke kawan dengan saya lagi...Buat asya lak, sabar yer sya dengan segala ujian yang awak alami sekarang nak2 lagi nak final exam...Ingat sya...awak takkleh jatuh, kalo bukan demi org lain...awak kena naik demi diri awak sendiri..Macam yang med cakap tadi, ape2 hal Mama awak kena utamakan sebab dia merupakan orang yang paling rapat dan sangat mengharapkan awak k....HIDUP ASYA N HANZ!!!!!!!!!!!!! Ingat Widow n Cinta will always with both of you....

4 comments:

A Crack Mirror said...

saya mmg suka a awak curi2 amek gmba saya lagi..nasib tak clear sgt kan??grrr~

mydarlingmag said...

yes,,,saya kan peminat mata awak kak....hahahaha...jagan marah, blum masanya lagi kak....hahahahahahahahaha......

h.a.n.z said...

hahahahah ~ sayang ... time nih han ader gambar yg real nmpk asya 'fokus' ... ader dalam hp kesygan han nih ... nk x??? wt koleksi ... heheheheh

mydarlingmag said...

bgus2 kak, sayang, ri isnin bagi med k...nak wat koleksi....