Friday, 1 April 2011

KABAN @ PANGAN...

Tabi semua,

Jam menunjukkan pukul 1.22 p.m....erm...Kol 2 nanti saya kena tunggu bus di depan Kolej Cempaka sebab kena pergi ke fakulti untuk presentation Ansos ( antropologi dan sosiologi), kata GULA2 CINTA, presentation mungkin akan mula pukul 3...Tulisan ini kira persediaan untuk presentation la kan.....( tangan+bahu+mata atas+kaki angkat)......Tadi memang semangat bangun tido pukul 12 tengah hari, confident ingat bas da kol 1 p.m td..Dengan mata saya yang  GALAK dan SEKSI ini saya bangun dan mandi, gosok baju kurung, mekap untuk GULA2 CINTA...Tup2 pastu, sahabat sejati saya HANZ cakap yang bas takde kol 1 tapi da kol2..Memang BEST dengan FireDrill kol 3.30 a.m tadi kan........( cukup sangat tido)
inilahbakal bergelar MISS UNIVERSE
  

Malam tadi ada pelancaran program 1Malaysia@UNIMAS kat DU.....Saya pergi dengan sahabat sejati : HANZ dan ASHA....Madu saya: LAYLA dan KAK NGAH....Seronok sangat pergi bersama-sama kawan sekepala dan memahami....Sebelum pergi tue memang ada kejadian juga lah....Hanz TERLANDING masa saya dan hanz menuju ke bus stop.....Terkejut jugak saya...Yang sorang lagi memang SENTIASA TIBA TEPAT MASANYA la kan....Janji kol 5.30, sampai kol 6....erm memang sangat TEPATI MASA.............hahahahahaha..........Tpi memang sangat2 best dapat bersama ngan mereka...Mula2 dah janji ngan MADU saya lepas majlis g jalan2 kat Taz, pas2 tak jadi lak sebab bazar dah tutup.....Yela lagipun kami blik kol 11.30 mlm tadi, lepas 2 lepak kat cafe perempuan.....(sesi kaunseling).........hahahaha......ok2 la, esok2 saya update k...nak bersiap presentation nie bab takut Hanz tggu lama, saya tak nak jadi macam KAKAK saya yang satu tue kan MENEPATI MASA TERLUANG.....ANNYOGASEYO..........

 Asha, Med, Hanz, dan Layla....
Terima kasih kepada kamera man....susuh2 jer...



Asha: Med saya nampak KURUS tak....
Med : KURUS sangat kak coz awak posing TEPI jer kan....








Med : awak ok hanz???
Hanz : saya ok, tak sakit...
 beberapa ketika.........
Hanz: sakit la med, kembang dah.........

3 comments:

h.a.n.z said...

hahahaha ~ agak2 la kn .. msty chumel kn time hanz LANDING time tuh . rugi med xtgk . =P .

A Crack Mirror said...

med2~ saya terbahak2 baca post kali ni dgn layla...syabas2..tq kerana buat saya gembira sekarang! i lap uuuuu med~

mydarlingmag said...

hanz: hahahaha.....masih mengekalkan keayuan masa hanz lannding, cuma TERSELAK bahagian kakinya.fuhhhhh nasib baikmmed jer yang tengok....

asha: hahahaha.....2 baru cikit kak, came2 kak, saya tak rase lawak lak bila taip blog nie......ckap kat layla jomla aktif blog dia tue....i lap u two....eh2, jap2 cikit sangat lap u tue, erm....I LAP TOU INFINITY.... hahahaha....