Friday, 3 June 2011

BUKTI

    Tabi bala kaban magang...Akai amai lama aku nadai nulis cherita ba blog tok...alu nadai ari ka muka laptop...Ni gik ka ngaga revision kena exam ari nya...Mayuh amai jerita ti ka dipadah ku ka bala kitak...

    Hai sume..hehehehe pergh memang lama tak update blog kesayangan nie...memang windu sangat2...cuti sejak start minggu ulangkaji final exam, cuti semst, g kursus KAKS, n last skali Gawai...ha...baru sekarang da masa nak meluahkan ISI HATI ini...
   
Hairan ker bila tengok tajuk kali??? ha...nak tau tak sebabnya...semuanya TERGAMBAR, TERLUKIS, TERPANCAR dalam gambar di bawah...Pergh memang bezt kawan ngan GENG CINTA WIDOW nie..Semuanya ada hobi yang sama iaitu, suka manjakan mata di mana sahaja anda berada....hahahahaha....Dulu, kakak Asya jer yang manjakan mata, ha...ambik ko...pakej tiga2 sekali Saya ada BUKTI " kebaikan " anda semua...Baik punya!!!

Terimalah persembahan gambar ini hasil tajaan hp Nokia saya....

Baik punya gambar kan...



2 comments:

A Crack Mirror said...

MED!!!!!!!!!!!
awak memang tak adil kan???sajer kan nak sabotaj saya lagi..aduh2! paling bnyak gambar saya kot..kire awak nak gtau yang saya ni ketua lah bab tdo2 ni..akai!!!!!!ahahahahhaahah~ RINDU semua lah.

mydarlingmag said...

hahahaha...bukan mmg awak ktua manjakan mata2 dan CEO kilang tai mt kan...hahahaha...akhirnya semua dapat HADIAH dari med...ingat..med ada di mana2 kan...