Saturday, 11 June 2011

Macam-macam

Shalom..ha..ambik ko, bila saya dah rasa nak update blog, 2 saya bagi...hehehehe...
Cuti semt nie memang banyak masalah kasih sayang yang saya hadapi...
Aku Dalam Dilema


KES 1

Erm...Masa gawai, kt kampung, tiba2 terserempak dengan ex bf dulu...pergh, nak tak nak suka atau tidak saya kena tatap mukanya yang kiut itu jugak..hahahahah GATAL kan...Mula2 tue perbualan lebih terarah kepada unsur2 persahabatan, bila dah lama2 tue, lebih kepada soal hat lak...Adoi, nie yang malas nie bila saya dah mulakan kegedikan tahap gaban ada gak yang tersangkut...Saya tau awak dah ada kerja yang bagus tahap cipan, tapi tolonglah jangan gunakan itu sebagai umpan untuk awak pujuk saya untuk kembali ke sisi awak ok... ( budget laku hahahaha). Hallo, saya bukan mata duitan ok....Jadi kisah AKU DAN DIA, saya hentikan sahaja...layan sajer la, tapi tak lebih sebagai sahabat ok...
Adakah Kamu pilihan Aku


KES 2

Adoiyai...Setelah berkali-kali saya menolak KASEH yang dihulurkan oleh jejaka itu, dia masih terhegeh2 nak cuba line lagi...Erm...Saya memang SUKE sangat la dengan perangai awak yang suka cuba line saya kan...Saya dah cukup sopan dan menggunakan ilmu KETIMURAN saya untuk menolok tawaran awak itu tapi awak masih lagi tak faham....Bahasa apa lagi yang perlu saya gunakan untuk awak faham kehendak saya??? Memang takkan saya layan awak la kan...Saya ajak kawan, awak lak ajak lawan kan....hehehehe konon2nya berani la kan...
Siapakah pilihan hati???

KES 3 a.k.a LAST

Ha...nie memang masalah saya yang paling susah lanie...Agaknya betul kot kata orang yang laki dan pompuan dan laki tak leh jadi kawan karib kot...Sebabnya, kawan baik saya tiba2 meluahkan perasaannya untuk COUPLE ngan saya....Ok, saya dah memang anggap awak sebagai kawan sejati saya, tiba2 awak kata nak saya jadikan awak kekasih hati lak...Banyak TAKTIK, TEKNIK, TEORI & FALSAFAH yang saya gunakan untuk mengelak serangan yang awak halakan kepada saya....hahahahaa.....Sekang masalah nie masih berlanjutan kerana sekarang awak tak dapat nak terima kenyataan bahawa saya hanya boleh anggap awak sebagai kawan sahaja kan....Erm...apa2 pun saya akan cuba sedaya upaya saya untuk selamatkan hubungan kita sebagai kawan yer...
Tatanetra Menjadi Penyelamat

Bila saya baca bailik post kali ini macam nak ketawa pun ada sebab  dalam ada masalah sempat lak saya selitkan lelucon...hahahhaha.... ok...bubai..

4 comments:

A Crack Mirror said...

ahahahaa~ seyes nang lelucun..rinduk ati ku mmbaca..kah3! paduhal masalahnya..apoo~ kasih amai d sulu..sabo yer med..sabo!

mydarlingmag said...

hahahaha...masalah lelucon kak...hahahaha...bila saya baca balik, asyk ketawa jer keje...

A Crack Mirror said...

ahaha~ biasalah med..seorg yg pandai menyembunyi masalah sendiri..walaupun sedeh tapi kalau boleh awak tak nak org lain turut merasakan kepedihan tu...cukup sekadar tahu..erm~ dat is y u r soo special to me.

mydarlingmag said...

amboi kak, nie pujian khlas @ item nak bodek saya? hehehe