Thursday, 9 June 2011

Siapa Mereka???

모든 하이, 이것 그들을 볼 수있다 (modeun hai , igeos eun geudeul-eul nae bol su issda)-hai semua, kali ini paparan saya adalah berkenaan Dengan mereka......

Siapa mereka??? Post kali ini akan merungkai siapakah mereka di hati saya, ramai teman-teman yang bertanya kepada saya, MED, KENAPA MINAT MEREKA??
Jawapannya akan saya ungkaikan sebentar lagi...hehehe...adakah anda tertanya-tanya Siapa Mereka???
Inilah wajah mereka yang sering menemani setiap saat yang saya luang untuk meneruskan hidup...


Choi Minho

 Choi Minho

Minho, minho merupakan salah seorang penyanyi korea berkumpulan. Minho Oppa ahli kkumpulan SHINEE...
Kenapa Minho Oppa seringkali muncul dalam mimpi saya???
Ketampanan dan kecomelan Minho Oppa menjadi idaman saya...saya suka semua tentang Minho Oppa..Bagi sesiapa yang pernah menonton rancangan DREAM TEAM siaran KBSW, anda tentu akan terpaut dengan "kegagahan" Oppa dalam melengkapkan semua misi yang diberi...

 Jika diberi peluang saya ingin bertemu secara personal dengan Oppa...hehehehe...Biarlah orang sering menganggap impian saya itu hanya mimpi semata-mata, tapi biarlah impian ini sentiasa tersemat di hati...



 Personaliti Oppa merupakan salah satu ciri-ciri yang perlu ada pada FUTURE HUSBAND saya...hehhehehe...sah2 makan hati berulam jantung tiap-tiap hari sebab takut suami kena rampas.. naega oppaleul salang!!!!



             
 Narsha Hyo Jin
Narsha Hyo Jin

Narsha Hyo Jin, Narsha merupakan orang terpenting dalam setiap incian dalam diri ini.. Narsha merupakan salah seorang ahli kumpulan BROWN EYES GIRLS...Saya mula minat dengan Nuna apabila Nuna mula menyertai rancangan INVINCIBLE YOUTH siaran KBSW...

Pada awal episode lagi saya sudah mula tertarik dengan personaliti Narsha Nuna sebab gaya dan personaliti Nuna yang bersahaja sehingga mampu membuatkan penonton serta tetamu undangan menjadi selesa...Walaupun Nuna sering dipersendakan oleh tetamu @ peserta lain dalam rancangan tersebut tentang umurnya yang sedang melali fasa 30 -an, namun Nuna tetap bersahaja..  ADA AKU KISAH...hahahaha...

Lagi satu, Nuna juga mempunyai nama timangan yang diberikan oleh peminat serta sahabat rapat yang mengenalinya...Nuna sering digelar ADULT IDOL @ MODONNA NARSHA..Panggiln ADULT IDOL diberi sebab, Nuna memulakan kariernya pada usia lewat 20 -an dan juga sering menggunakan simbol @ gerak badan yang 18 tahun ke atas...hahahahaha....

Narsha Nuna mempunyai tatu STAR di lengannya, saya suka tattoo itu sebab nampak simple n nice...Menyimpan hasrat untuk membuat tattoo seperti Nuna tapi tak tahu sama ada akan tercapai atau tidak...
dangsin-eul salanghabnida !!!



Jo Kwon
Jo Kwon

Jo Kwon @ Kwonie juga merupakan penyeri hidup ini. Kwonie merupakan ahli kumpulan 2AM yang paling muda dan comel...

Saya SANGAT suka keceriaan yang sering di bawa oleh Kwonie Oppa...Kelincahan Oppa seringkali mengundang gelak ketawa setiap insan di muka bumi ini...

Personaliti Kwonie yang ceria membuatkan saya teringin untuk mecari bakal suami yang lucu seperti Kwonie,. Walaupun Oppa lembut orangnya, tapi saya kagum dengan keromantikkannya terhadap GAIN BEG... Oppa sangat sensitif dengan setiap perkara kecil dalam percintaannya dengan Gin Nuna. Oppa memperincikan segalanya untuk kegembiraan pasangannya... Personaliti inilah yang membuatkan saya berangan-angan untuk memiliki seorang pelindung diri...

dangsin-eul salanghabnida!!!

Sampai sini sahaja post saya, post yang paling panjang saya pernah taip heheheehe......
SOUTH KOREA!!!!! WAIT 4 ME.....I'LL BE THERE!!!!!!!!!!! 
I LOVE KOREA
 

4 comments:

A Crack Mirror said...

ish..gambar yg last sekali tu yg tak tahan tu..sabo erlah..ahahahha! rindu awak med..

mydarlingmag said...

hahahaha...windu kat awak jugak...(tangan-bahu- mata-atas-kaki-angkat)....awak ingat awak rindu saya akan rndu awak la kan.....
gambar tue dalam hati ada kesentapan yang membara di hati...hahahaha, yer la, kawan2 kan sangat AWAL kan...

ezza alias said...

terkejut saya bukak blog awak med. besar sgt gmba minho tu. suka btol awk ya dgn minho. HEHEHE

mydarlingmag said...

hahahahaha....ezza...saya mmg suka minho ngan narsha tau...kalau awak suka junsu, saya mmg fan oppa minho n narsaha unnie....