Sunday, 28 August 2011

Coretan hidup selama 2mggu

Shalom.....

Baik lah, atas janji saya dalam post sebelum ini untuk mengkhabarkan aktiviti2 yang saya lalui sepanjang tempoh ini dalam post yang seterusnay ( kali ini) maka dengan penahanan ngantok tahap gaban sebab baru balik dari tgk konsert iban di Taman Samarindah ini, saya teruskan jugak untuk update...

Baiklah, saya mulakan sekarang ok????
 Hari pertama BORING.......................... Masuk hari kedua iaitu hari sabtu 20.8.2011, abang ipar ajak pergi memancing sekeluarga...Tanggapan pertama saya MEMANCING MMG BORING HUH....Mula2 sampai ke kolam destinasi, saya mmg tak ambik pot sangat, saya cuma layan lagu dalam hp ( gn earsphone ).... Pastu saya mula tertarik dengan gelak ketawa anak2 bila mereka dapat tangkap ikan seekor demi seekor...erm...Saya pujuk abang ipar mintak tolong dia tok cari kayu panjang jadi pancing saya, coz anak2 masing2 dah da pancing...erm...Nasib baik abang ipar sporting giler....hehehehe......jeng (1000x), dapat pancing ikan jugak akhirnya...First time dapat ikan...perh, gembira di hati tak terkira sampaikan bibir ini tak mampu lagi nak senyum sampai telinga...Lepas itu, semakin banyak tangkapan yang saya dapt...hehehehe, orang di seberang kolam dapat ikan besar2, saya dapat kecik jer...Balik umah jer, satu badan lenguh sebab asyik ke sana sini jer kat kolam ikan... Hasl tangkapan ikan kami semuanya 67 ekor...Mmg BESAR SANGAT la ikan tue....hehehehhe...sorry...Pict tak dapat disiarkan utk mlam ini sebab pict saya ada kat kawan...erm...tgu post seterusnya ya untuk edisi sesi petang bersama anak.....bye2

3 comments:

ezzah junsu said...

fuyyyooooo. med pancing ikann !

A Crack Mirror said...

yer...saya terkena lagi.... teka teki.. tekak tekok..ohoho~ konsert iban rupanya..ingat kan awak gurau tek...

mydarlingmag said...

ezzah, pancing ikan tak pe jangan pancing orang dah la...hehehehe...

A Crack Mirror : awk macam tak kenal saya yang penuh dengan misteri nie kan...hehehehe