Saturday, 27 August 2011

Pengalaman Hidup Yang Penuh Bermakna

Shalom......

Huh.... Tepat kol 20:52 saya mula menaip kisah hati dari secebis hati ini...CEWAH...ayat mula nak jiwang2 jugak... Coretan ini merupakan sambungan kisah hati yang telah dikarang oleh saya sebelum ini....Banyak kisah yang ingin dikongsikan bersama...

Semuanya bermula pada 18 0gos 2011 sehingga 27 Ogos 2011...

Sepanjang tempoh ini, terasa diri sangat terasing dengan dunia luar kerana diri ini pergi menenangkan fikiran di Sibu...Diri ini terasing daripada dunia siber kerana laptop dan broadband ditinggalkan di Kuching... Pada hari pertama, terasa diri ini tidak betah dengan perubahan ini... Setelah itu, hari2 yang saya lalui semakin ceria dan penuh bermakna dengan kehadiran anak2 saya yang tercinta..  Apabila diri mula dilamun khayalan tentang dunia siber, anak2 akan datang untuk kacau STIM hehehehe.... Terima kasih anak2 ku... 

sulung : Carlos, girl : Aren, Bongsu : Calvin


Teringat lagi apabila Asya bertanya tentang kursus yang saya hadiri, saya menjawab persoalan itu dengan mudahnya...heheheehehe.... " Asya, kalau awak nak tahu ttg kursus itu, awak kena tgu post terbaru saya...hehehee" . Sekaranglah masanya saya bongkarkan segala aktiviti2 yang saya lakukan sepanjang tempoh BERTAPA saya..TAPI.........tggu yer....tggu post seterusnya....

SHALOM..................

3 comments:

A Crack Mirror said...

GRRRR~ awak memang buat saya benggang....sabar jak lah aih. adeeek~

mydarlingmag said...

awak kna skaku sabar kan sebab saya akan menguji mental awak...hehehehe

A Crack Mirror said...

skaku tu bahasa iban kah melayu sawak??ahahaha~