Wednesday, 10 August 2011

TERPERANGKAP...

Shalom...

   Setelah hampir 2 bulan lamanya saya tidak update blog ini terasa diri ini kosong... Luahan ini ikhlas dari hati yang terpanggil untuk update blog kesayangan saya ini..

Selamat bertemu baru bala kaban ti udah ngelala diri ku tok, mintak ampun ngagai kitak laban udah l;ama nadai ngirum berita diri empu...

Penulisan kali ini ringkas aje sebab line internet sangat2 LAJU bila saya berada d rumah keluarga..Banyak yang ingin diceritakan, oleh sebab keadaan tidak mengizinkan maka saya ringkaskan sahaja...Cerita lain simpan bila line baek punya kan..hehehehehe...

Sentiasa seperti dia....


Terasa terpanggil untuk menarikan lenggok jari pada keyboard laptop ni, saya mengambil keputusan untuk meluahkan rasa hati... TERPERANGKAP??? Terasa diri terperangkap d kawasan yang lain apabila tak dapat update blog seperti sahabat sejati saya yang lain...Terperangkap dengan dunia yang penuh cabaran dan dugaan yang sangat2 mencabar keperibadian diri ini...

Cuti ini mengajar saya banyak benda dalam hidup, untuk mengetahui cabaran2 yang dilalui tunggu post yang seterusnya....BYE2

2 comments:

A Crack Mirror said...

Luahan ini ikhlas dari hati yang terpanggil untuk komen blog kesayangan saya ini..

apakah yang teradi sebenarnya?? sama2 kita nntkan episod akan datang..semoga line internet medelinna tidak menyulitkan lagi keadaan beliau.. :)

mydarlingmag said...

Lucu bila membaca komen anda...hehehehehe.....