Saturday, 17 September 2011

Lega Sudah Gundah Gulana....hahahahahhaha

Shalom....

Hehehehehe....mulakan penulisan dengan mood yang ceria nie...Coz tadi 'bekas suami' call cakap yang dia dah ada pengganti saya....hehehehhe....kalo sebelum ini med luahkan dalam bahasa iban atas sebab tetentu a.k.a nak mengumpat la...Tapi sekarang setelah melalui hari2 yang genting, (cewah, ayat nak main gak) saya dapat terima semua dengan hati yang terbuka...
hahahah...perasaan ku kini



Ok3, berbalik kpd berita yang diterima sebentar tadi..Ok MANTAN SUAMIKU(hahahahahahahah), just call me this afternoon jush to informed me that he alrdy have a new WIFE....hahahaha...lucu bla ingat kan blik...ok2 ni sebahagian drpd perbualan kami:

ex:  Hi med, apa khabar? ggu stdy ker?
med: hallo...ggu jugak la, nape awak call? ada apa2 masalah?
ex: ( dengan angkuhnya) oh masalah xda, just want to tell u that i got a new woman in my heart..
med: oh, realy?( konon2 terkejut)...baguslah 2...tapi nape mesti nak gtau kat med?
ex: oh...saja jer, mana la tau kalo2  saya gtau awak, awak nak terima saya lagi???hehehehehe
med: ( adaoi, dia bolrh gelak!!, siap r) hahahahaha....owh, kalo saya ckp saya nak awak blik sekrg awak nak buat apa dengan pompuan 2???sanggup tinggalkan dia tok saya?? (ambek ko)
ex: ( lama gak dia)...erm, so skrg nie awak nak saya la kan?hehehehe... kalo awak nak, mesti la saya tolak pompuan 2...
med: hahahahahahahahhahahaha.....sorry ok, kalo nak tahu, sebab perangai awak macam nie la saya nk jauhkan diri drpd awak tau, ade ker patut awak leh buat main perasaan pompuan 2???hello, tak semua pompuan senang2 nk bagi hati n prsaan dia kat org k...lagi2 org macam awak...lagi satu, tlg jgn ingat yang kalo awak 2 ada rupa, so pompuan leh suka n setia setengah mati kat awak?walhal perangai macam TUT.....oh ya, tahniah la dapat pompuan baru k, harap awak jaga dia baik2 dan jgn buat dia macam awak buat saya sebelum ini...cukup lah awak tipu saya sorang k...hahaha thank god saya tak da body contact nagn awak k..( ala,...pegang tangan la...sorry k med tak suka nak pegang2 nie)....ok...bye...hehehehehe.....Pastu trus ttp hp...
Kini Bebas

Seronok n lega bla dapat luah semuanya kat dia....Bru dia kenal sapa MEDELINNA sebenarnya ok...
Oh ya, saya da gak perkembangan terbaru..tapi kena tanya pendapat BWC dulu k...hehehhe...tggu Hanz ada mas aterluang baru med nak luah n tanya pendapat dia...hehehehhe anyway, lpas gak windu med bla jmpa Hanz....Ciap peluk2 lagi 2....k2...bla med da information lagi med post k....HEART U ALL.....

No comments: