Wednesday, 13 June 2012

seronok atau sedih???

ha...tgah2 da mood nak belajar nie, ada lak mood aku nk update blog ku nie...hehehehe, walaupon xseberapa tapi blog nie tempat aku meluahkan hati ini...hehehehehehe....seronok main2 ngan kawan baik aku...cian asya, saya dera emosi awak...hahahahhahaha......

Mungkin terpengaruh dengan tensennya nk uruskan urusan RMIT nie....pas satu ciap, satu g dtg...nk exam g nie...huhuhuhuhuhuhuhu...ingat nk mntak tolong asya terangkan kat aku pasal s.inq..tp dia ada komitmen ngan dak lain kan...owg dah cop dia awal... kang xsedap lak ku kacau daun...so??? aku kena bljar sendiri la ri nie...huhhuhuhuhuhu... esok ku da 2 paper... counselling n s.inq...haiya..terbaek beb...

ERm...xsampai 1bulan g ku nk pergi bljar kt luar Malaysia...huhuhuhuhuhu, seronok ada, sedih pon ada... seronok bab aku akn dpt pglaman baru kt tmpt owg, sedih bab aku kn tinggalkan keluarga n sahabat sejati n kembar aku...huhuhuhhuhu...camner r nasib ku nanti kan...erm...mulai sekarang kenalah aku  biasakan diri belajar tanpa ASYA...huhuhuhuhu...xpe2....katenye xnk terlalu attach ngan aku...takot dia tak biasa...aku lak jenis yang sebelum pergi jaoh, aku nk spend masa2 yang ada ngan mereka..then aku xlah menyesal bab xluangkan cukup masa ngan mereka...huhuhuhuhu...ape2 pon kn hormat keputusan dia kan...takot gara2 cara aku, dia rasa sakit....hehehehehehhe.....xpe kak saya paham... :) saya tetap sayang awak kak.... TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI SAHABAT SEJATI SAYA DARI DULU, SEKARANG, DAN SAYA HARAP PERSAHABATAN INI AKAN BERKEKALAN.......

No comments: