Friday, 22 June 2012

Terakhir untuk semester 2 Tahun 2



Tabi semua,
Hai, ape khabar wahai blog kesayangan aku…. Hari ini aku penat sangat tapi segala kepenatan aku itu memberi aku satu memori yang sangat terbaik yang akan aku kenang sampai bila2…
Hari ini aku, WAWA, ASYA N CRYSTAL ANN@kakak ipar med, g jalan2 kat muzium… saja jew nak bawak agashi (crystal) n asya pergi muzium Kuching bab mereka tak pernah masuk situ…erm..’MED, NK MASUK KENA BAYAR BERAPA???’ hahahahahahahhahahahaha…kak, masuk muzium tak payah bayar la…adoiyai…dah 2tahun kt  UNIMAS xpernah g muzium kew…haiya…naper tak cakap awal2 dulu, leh saya bawak awak kan… tetiba hari ini kami tiga jadi pemandu pelancong kpd agashi…lucu sangat…hahahaha…nak2 kalo xtau nk ck paper, then mulalah kami tiga ckp BM jew…ciap mengata lagi…hahahaha….sorry my sister in-law…hehehehhe….
Seronok sampai nak gile..hahahaha, melampau kan…tetapi 2 lah yang aku akan windu t…nak2 lagi windu kat kakak ipar Korea aku nie…seyes, entah bila lagi kami akan jmpa depan2 kan….thanz agashi bcoz u want to be my good friend n my sister in law…. Heeheheheh….
Sedih gak bila ahli kumpulan asal WWC xdapat gather bersama untuk tutup sesi tahun 2 nie kan..erm..Kamek windu kitak duak…LAYLA N HANZ…huhuhuhuhu, kitak duak take care k… tolong jaga asya mun kamek xda semt depan…ciannya sowang2 lak….kamek pergi coz berjuang untk negara n bangsa…hahahaha, kedak mao pg berperang jak eh…
WAWA N ASYA… terima kasih korang bab sudi keluar n bekorban masa n DATING sebab nk keluar ngan med…tq kak……… huhuhuhuhuhu L…… saya akan windu giler2 kat korang… WA, kmk tau masa kitak baca tok, kmk dah pergi cinun ( mun visa diluluskan)…sorry padah lambat LINK blog kamek ngan kitak…tapi kmk dah berjanji ngan dirik pun yang kmk akan padah link tok mun kmk dah pergi merantau… kitak ingat pesan kamek wa k…Jaga dirik n jaga asya bait2 lak…. Boh kitak duak lupak kamek…  Semt depan kamek akn windu bermesej pake kertas ngan kitak nak… macam biasa… “WA…. KAMEK NGANTOK EH”…..hehehehehehhehe…….. Jaga dirik, kmk tau pemfailan kitak dah berjaya, boh dikenang owg yang curang ya….hahahah, biar jak nya bahagia ngan STAR… kitak boleh dapat pengganti yang baik k….. mmmuuuaaahh…. Kitak boh cepat putus asa wa, mun da masalah , kitak email jak kmk k… kamek sedia mendengar masalah kitak wa…. Jaga nembiak Astralia ya ngan kmk..hahahahaha…. tq Wa, sebab sudi jadi kawan kamek WA…. J … kitak nang best WA…sorry mun kamek pernah polah kitak sakit ati ka… kmk mintak maaf dari lubuk saraf ati kamek wa…. Tunggu kmk pulang k Wa…. Tolong ganti tempat kamek sekejap jadi tulang belakang asya…. Kitak duak boleh saling bergantungan k…. love kitak wa….

ASYA….. kakak………………… saya sayang awak kak…. Terima kasih sebab sudi bekorban tak pergi dating kak… saya sangat hargai kak… sori sebab saya awak xdapat g dating tadi…  Kak, saya nk meleleh r…. awak, jangan lupakan saya tau…saya nk bila saya blik nanti, awak ttp owg yang sama saya kenal k.. jangan ada perasaan awkward bila ngan saya nanti… Awak, kalo awak awak ada masalah jangan lupa cari saya kak… saya akn luangkan masa saya dengar masalah awak kak.. walaupon kita jaoh kak, saya tetap akan ingat awak… saya tau saya akan bayangkan awak ada kat sebelah saya bila ada dalam kelaz nanti.. saya kan ingat mata kuyu awak dalm kelaz sebab terlalu fokus kan… hehehehe… kak, awak kena fokus t kak… saya xda semt depan tok tolong xplain kat awak blik nanti kan… awak jaga diri kak.. kuatkan diri awak tue.. jangan dengar kata2 cacian @ sindiran jadi ISLAND 2… awak buat xtau jew kak, coz awak kna tau, saya akan balik jugan nanti…. Mungkin sebulan yang terakhir saya akan cuba masuk klaz nanti k… saya boleh teman awak kan…bila saya ada nanti, xda owg berani cakap awak ISLAND k…. J… sapa kutuk awak, nanti saya belasah… hahhahahahah….. kak, jaga hubgan awak ngan Abang Ipar k… biasalah tue lau gadoh2 manja, adat berkaseh kan… lau perlukan nasihat cinta, saya kan ada…hhahahhahahahahhahahahhahahahhaa……… Awak jangan nanges tau bila kenang saya, nanti saya dapat rasa kat sana nanti… maklumla.. kita kan kembar sama rasa hati… hehehehehe………. Kak, selamat balik ke BRUNEI kak… 7/7 kita jumpa tau… 8/7, awak kna antar saya… Bye kak… ( untuk semt ni n semt 1 thun 3)
Macam2 halangan yang aku dapat sebelum pergi merantau… aku harap semua berjalan lancar.. dengan pemergian aku nanti, aku harap aku akan jadi orang yang boleh bantu kawan2 n generasi akan datang… amen… SEMOGA SEGALA URUSAN AKU BERJALAN DENGAN LANCAR… AMEN….

No comments: