Monday, 23 July 2012

Hari Pertama...

Tabi semua...

Hari nie hari pertama ku kat melbourne, dah 1 hari 2 mlm... huhuhuhuhuhuhu.......aku nanges???? opcoz.. tapi lam bilik je la.... seyes hari pertama aku rindu sangat ngan keluarga aku...aku rindu sangat ngan asya.... aku cuba email asya... tp dia xbalas lagi kan.. huhuhuhuhu.....semalam memang penat dlam plane...sakit punggung n tengkuk... perjalanan yang ambik masa hampir 9 jam... kuar je trus da pemandu RMIT tggu... hehehehe MISS LING.... bangga bapak aku tengok nama dia da.... keluar je nk g parking... pergh.. angin tak yah cakap r.. mmg sejuk gler kot... macam kat tb dah rasa.. cakap je trus kluar wap2...hahahahahahah .. then sampai LE STUDENT 8, g cek in g... fuhhh... bayar bukan main tinggi gler byran.. tp nk wat camner kan.. nama pon hotel kawsn bandar...

Hari ini ezzah bawak ku g bandar... g RMIT uruskan daftar on9 untk coz ku... erm... seronok berjalan2... seyes jalan kaki...jarak jauh tapi seronok coz banyak manusia yang rajin jalan2 kat sini... kurang la pencemaran... hehehehehehehe.... ri nie bli brg blik mandi n dapur... mahal la... duet kuar macam air je rasa... target bli brg yg patut tok ri nie.... then strt berjimat cermat r....

Tapi mcm biasa lah.. nampak je kuat kat luar, tapi aku sangat lemah kat dalam..... sehari tak tau kbr brita klrga n asya, aku rasa sangat kosong... lau seblm nie, tiap2 hari n tiap masa ku berkomunikasi ngan mereka, tp sekarang...erm...maklumlah masa pon dah bertukar...xsama pon masa ngan malaysia kan........biarlah aku nanges sorg2 kat bilik......aku tau aku akn lega lps nanges sowg2 kan....pasni aku kn kuat semangat....xboleh lemah2 g...aku kn bkorban untk kluarga, asya n diri sendiri... kak, walaupon kita jaoh, saya ttp ingat awk kak... ri ni dah bp kali saya tersasul panggil eza dengan pgilan KAK... hahahahahha...dah terbiasa...kat sini kak, ada sorg lagi pelajar malaysia...dia ambik master.... so saya da 2 owg kawan la kan...saya akan kuat kak.....saya ingt saya takkan nanges tinggal kan awk masa kat apot, tp...hehehehehehe..... saya xnk nanges bab dh janji ngan awak kan....sekrg xpa nanges bab awk xnmpak saya... saya cuba email awak kak.. tapi mungkin awak sibuk berbuka kot....xpe la kak... saya paham....

MULAKAN HIDUP DENGAN SENYUMAN K......

No comments: