Tuesday, 24 July 2012

Hari Terakhir...

Tabi bala kaban...

Hi... ni dah ri kedua kat Le Student 8...Esok dah mula klaz ku yang pertama...juz kn prepare lidah nie r.. takot kelu... td dh g bnk jap, g bkak akaun.. erm..ok la... aku paham la dia owg pnya pronunciation....hehehhe... tapi tak tau r pe nk jadi esok.. ri nie aku bajet nk tido awal r... hehehe dah nk dkt satu jam tggu asya nk on9.. smlm ckp kol 6 kt cini nk on9...skrg dh kol 7.30 mlm dah nie..hehehhee.. seronok r gak dapat wat video call... mmg betol cakap awak asya "walaupon jaoh, tapi dekat kan masa kita berbual" .. atleast saya leh r wang rindu saya kat family kn.. hehehehhee

                                                     nie masa nk antar aku kat air port Kuching

ok2.. entry saya ri nie saja je nk kongsi gambar2 terakhir sebelum aku berangkat ke Melbourne 2 hari lpas... juz spend masa kat area Putrajaya.. Mula2 nk g kt ICTY.. tapi dah lewat sangat kn, so sempat g Putrajaya je la... heehhehe... hari tu aku pergi bersama Hasya, Kak Eza dan Kak Adih... Seronok la...
hehehehehe... juh tgk gambar yang ada nie...

                                                     Bju sama kan... hahaha.. ko ado??





                                              suke r tue.....hahahahhaha

Cubaan pertama wat gn timer..hahahahaha berpeluh2 



Suke gambar nie, tapi sayang kabur   


Okey...2 jer.. yg lain2 private...hahahhahahaha

No comments: