Saturday, 7 July 2012

MEMANG WHAT THE FISH!!!!!!

Tabi semua kaban,
 ok entry terbaru nie aku update kat tingkat 16 umah kakak aku kat KL....Erm... nape tajuk entry aku macam nii??? haaaaaaaaa....... memang nampak kegeraman aku yang tahap GABAN sekarang ini. Ok, dah bagus2 aku mintak kembar aku tolong tuka flight g MELBOURNE dari 8 Julai ke 22 Julai.... bab masalah VISA aku tak kuar lagi... aku tak xpact Visa akan kuar awal kurang dari 2 mggu... Ha.... aku dah tawakal n terima seadanya dugaan aku nie, dengan mata yang segar lepas bangun tido, aku pun dengan riang ati on9 email aku... then TUP2..... aku tgk ada 1 unread email.... erm... UR VISA APPLICATION IS APPROVE......................................ARH............... aku mmg suke r... TQSM.... tak tau nk react cammne..  OK BYE...

No comments: