Thursday, 9 August 2012

NEW 4 ME

Tabi bala kaban..

Hye.. penatnya...baru balik kelaz, then makan nasi ayam...masakan Indonesia...pergh..kenyang..pasnie nak tdo coz esok kelaz dari pukul 9.30a.m-4.30p.m... pergh..esok lagi la gile penat... tapi tak pelah... nak menuntut ilmu katanya..hehehe.. okay2, untuk post kali nie simple jew.. Memandangkan med pernah janji nak tunjukkan gambar bangunan RMIT 80, ala.. yang macam TRANSFORMER 2...heheheeh..ok jap g med tunjuk ok..Then gambar SIS PAULETTE and ARCHI.. group member untuk Subjek Social Work With Group.... Juh layan gambar je k... :)

sarapan pagi tadi

tempat rehat pelajar

Sis Paulette, me, Archi

we are happy together

nampak x anak panah merah??

2 la bangunan transformer


http://rmituniversity.tumblr.com/post/26381759079/our-new-building-80-rmit

6 comments:

A Crack Mirror said...

gmbr xjelas...sedey.

mydarlingmag said...

GMBR MANA??

A Crack Mirror said...

transformer building tu a... :(

mydarlingmag said...

la.. isnin saya tgkap gmbar g..heheheehehhe.... xsempat g dpn bgunan ..kejo bus

A Crack Mirror said...

perh....gile cantek kottttt~ tq sebab attach kak.. saya nye sktpe da senggal2 buih..saya uninstall..n nak download balik..so, buat beberapa hari ni saya harap awak dapat tahan sabar..jaga dir jap..tenangkan jiwa dengan apa saje cara kak..nanti saya da stabil kat sini saya akan call awak k?? :)

mydarlingmag said...

yup..mcam dalm cite robot2 jew bgunan 2..
ptt la skype awk cam hampeh jew..ok2 paham2..roger k...
tiap2 hari saya belajr bersabar n tenangkn diri.. no worries kak..im okay