Thursday, 30 August 2012

Release Tension!!!

Tabi bala kaban ..
Nama berita kitak wai?? manah wai??? udah merarau, salau  kitak wai??

Hye.. what up?? hehhehe.. long time no see.. hehehehe... Lama nya tak update blog... xda masa la... n yang penting xda yang menarik yang belaku dlm hidup med.. Boleh terima tak alasan tue?? hehehhe..
Pe per pon.. med nk kongsi cara med hilangkan tensen kat sini.... xpernah2 pergi tempat macam nie, tapi tergerak hati lak tersinggah kan.. seyes seronok.. Assigmt makin bertambah. grrr..... Rindu  nya SARAWAK.. oh ye, Buat pengetahuan korang, Yara dan Kaddy dah sampai UNIMAS dah.. bagi yang mengenali mereka t... layan la mereka baik2 tau.. mereka ada 3 org.. ANN, YARA dan Kaddy.. Yang Yara tue jangan lebih2 tau.. med dah cop. hahhaha.. tapi sayangnya merokok.. huh!!!! masak dah pandai dah... gla cool n nampak hensem lak bila tenok dia masak.. hehehehe.. gatai!!! tapi .. erm... merokok 2 mmg cancel la kan. hahaha...so ambik la si Yara tue lau kprang nak... ciri2 kat dia 2 da bocor la..erm.. maklumlah nak cari pasagan IDEAL kan.. hahhaha...

yoyo.. g tmt game.. hahahhahhaha

seronok nampak!!..Assmt tak ciap g

yeah!! tepuk tangan....

bukan MAN KIDAL, tapi MED KANAN

video 
pergh..  memang TERBALIK med man gitar
speaker lapt med.. erm.. nak melalak lam blik

jam kesayangan.. shinee, big bang, girls generation

x payah nk ashley sangat r.. tau r g post kat OZ..



Itu sahaja... lain kali jumpa lagi k.. hehehheheheheh bubai.. MMMUUUAAAHHH!!!!!

2 comments:

A Crack Mirror said...

hahahahaha...gmbar last tu xtahan...sempat mengutuk...GRRRRR~
huhuhu...klu bab2 post ni..sy akn gune 3name je..urusan rasmi gune nama penuh..urusan online shupin,kwn2 pos..or apa saje yg tak bape nk rasmi..ada 2 name..samade norha tak pun asya ashley... jgn mare a....:)

mydarlingmag said...

saya tgk jew nama awk ri 2 mmg sy gelak giler2 r.. nasib x mental illness.. hahaahahahhaha... xleh bla ngan nama 2.. lucu r...